Informatyk
Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia
Miejsce pracy: Pruszków, ul. Partyzantów 2/4 – dogodny dojazd z Warszawy i okolic kolejką WKD.
Opis stanowiska:
Osoba będzie odpowiedzialna za:
– zapewnienie sprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej szpitala,
– wsparcie techniczne dla personelu medycznego i administracyjnego w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
– utrzymanie i rozwój systemów informatycznych klasy HIS, ERP, RIS, PACS, LIS
– monitorowanie bezpieczeństwa systemów IT,
– obsługa techniczna sprzętu informatycznego,
– współpraca z dostawcami oprogramowania i sprzętu,
– udział w projektach cyfryzacji i modernizacji infrastruktury IT,
– prowadzenie rejestru wyposażenia w sprzęt komputerowy, programy, licencje itp.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
– doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w placówce medycznej,
– doświadczenie w pracy z systemami klasy HIS, preferowane doświadczenie z Eskulapem,
– znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows 10/11/Server, LINUX oraz pakietów biurowych MS Office, Open Office,
– wiedza z zakresu sprzętu komputerowego klasy PC oraz urządzeń peryferyjnych,
– podstawowa znajomość zagadnień związanych z siecią LAN, WAN,
– dodatkowym atutem będzie znajomość: Active Directory, podstaw SQL, wirtualizacji serwerów i stacji roboczych, znajomość HTML i – – narzędzi do tworzenia stron internetowych
– samodzielność, rzetelność, odporność na stres, dokładność, komunikatywność i wysoka kultura osobista
– umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
– pracę w dużej, rozwijającej się placówce ochrony zdrowia,
– możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.
Należy dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata do potrzeb związanych z rekrutacją (dokumenty, które nie zawierają klauzuli nie będą przez nas rozpatrywane)
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych osób biorących udział w rekrutacji na stanowisko pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, z późn. zm.), informujemy, iż:
- Administrator danych osobowych
Administratorem państwa danych osobowych jest Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza z siedzibą przy ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, reprezentowane przez Dyrektora. Z Administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@mscz.pl, telefonicznie: tel. 22 739 10 35 lub pisemnie na adres korespondencyjny Szpitala. - Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: sekretariat@mscz.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1. - Cele i podstawy prawne przetwarzania
Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza z siedzibą przy ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w trybie:
• art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda pracownika na przetwarzanie danych wykraczających poza wymagane przepisami prawa),
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą),
• art. 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) m.in. w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz aktami wykonawczymi; - Okres przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania oraz przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych Administratora. - Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa.
Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, np. podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi dostarczania oprogramowania księgowego oraz kadrowego, usługi hostingowe, usługi archiwizacji, niszczenia i przewożenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu np.: Poczta Polska lub obsługa prawna. - Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii – każda osoba, której dane przetwarzamy jest uprawniona do uzyskania informacji o swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych – w przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne to każda osoba, której dane dotyczą może żądać odpowiednio ich poprawienia lub uzupełnienia zgodnie z art. 16 RODO;
c) usunięcia danych osobowych – jeżeli administrator przetwarzałby dane osobowe w sposób niezgodny z prawem, zgodnie z art. 17 RODO.
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – z ważnych przyczyn, np.: kwestionowanie legalności przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 RODO;
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – jeżeli osoba które dane dotyczą uważa, że Administrator nie ma prawa przetwarzać jej danych osobowych, może wnieść sprzeciw, zgodnie z art. 21 RODO.
f) wycofania zgody w zakresie danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, który został wskazany w ust. 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w ust. 1.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. - Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter obligatoryjny. Zasady ich pozyskania są uregulowane w w/w przepisach. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.